Lusta projekt

Olvasgattam a blogokat, és csak csodálkozom, mennyi mindent készítettetek a héten, amíg én nem voltam. Mióta ezt a blogot írom, csak egy munkámmal készültem el, és csak terveim vannak, semmibe nem kezdtem. Hogy lehettek ilyen gyorsak? Pedig még azt sem mondhatnám, hogy nincs időm...
Elkezdtem Hortenzita ajándékát, amit ugye itt nem fogom mutogatni, majd ha csak elkészült. Kár, hogy csak egyetlen ember jelentkezett a PIF-emre... Kitaláltam már más ajándékot is, sajnos nincs rá jelentkező... Még két hely kiadó :o)
Az ágytakaróval egy icipicit haladtam: kinyomtattam az első mintát, amit hímezni fogok. Ő Garfield.

Kicsit átköltöttem a szöveget, inkább magyarul szeretnék rá írni, méghozzá ezt: "Jobban szeretném a reggeleket, ha később kezdődnének..." Egy képeslapon találtam, amin ugyanez a Garfieldes kép szerepelt. (Ez a kép egyébként hálószobaajtóra is megfelelne...) Persze a színek fele hiányzik... Sebaj, majd holnap megveszem őket. Úgy döntöttem, hogy a lila hátteret nem fogom kihímezni, úgysem tudom, végülis mekkora lesz a végeredmény, mert az egyes minták közé anyagot fogok majd varrni. Amolyan patchwork-típusú ágytakaró lesz, egyelőre nekem, majd a gyerekeim öröklik. Akik ugye a 10-11-es életkort kihagyják :o) Megbeszéltem a párommal, beleegyezett. Naja, együtt voltunk táborban :D
Viszont a segítségeteket szeretném kérni... Találtam még egy képet, ami jó lenne a lusta-projektemhez, viszont nincs meg a mintája... Little Suzy-s képről lenne szó, ahol a kiskacsa egy patchworkos takarót tart. Nincs meg véletlenül valakinek? És ha tudnátok más alvós-lustálkodós képekről.... azt nagyon meghálálnám :o) Eddig öt képem van.
Najó, megyek folytatom Hortenzita ajándékát. Reszkess:))))

6 comments:

Cimpulusz povedal(a)...

Nekem megvan!;)Elküldöm, aztán majd ha lesz mostanság egy szusszatásnyi időm szétnézek még:)))Ja és e-mail cím jó lenne;)

Christine povedal(a)...

Szia, nagyon rendes vagy, köszönöm szépen!!!:) A képet nem akartam ide kitenni, mert egy hímzőstársunk készítette, és más tollával nem ékeskedek...:)
A cím: kristina.babicsova@gmail.com

Köszönöm még egyszer!!!

hortenzita povedal(a)...

Nem vagyok én olyan ijedős! :-)

Christine povedal(a)...

Majd meglátjuk:) Nem olyan szörnyű amúgy:))

Timici povedal(a)...

küldtem pár fotót, hátha megtetszik vmelyik;)

Christine povedal(a)...

Szia, köszönöm, már válaszoltam is:)
Nagyon aranyosak vagytok mind!!!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon