Utalvány

Takarítás a munkahelyemen. Pedig csak egy hétre megyek táborba... Fura, ha az ember tudja, hogy egy hétig nem megy dolgozni, annyi mindent meg tud csinálni, és feleannyi idő alatt, mint amikor minden nap bejár. Tegnap le akartam fényképezni, milyen az, amikor "nincs semmi dolgom" - persze így sem látszott ki az asztalom a sok papír közül. Miért nincs fényképezőgépem???
Szóval takarítás közben megtaláltam azt az 500,- koronás (kb. 3500,- forint azt hiszem) utalványt, amit még a diplomaátadás után kaptam a kollegáimtól. Könyvesüzletben lehet beváltani. Ennek a könyvesüzletnek van egy kreatívbolt-részlege is!!!! Én balga, majdnem egy hónapja megvan az utalvány!!! Namármost, a kreatív részlegben sajnos nincsenek keresztszemeshez való kellékek, sem kötéshez, sem csomózáshoz. Van viszont egy csomó kreatív könyv, gyöngy, üvegfesték és egyéb csecsebecse, ami nekem tetszene. Nade a könyvesüzletben is van egy csomó könyv, amit megvennék, ha már egyszer van alkalmam és pénzem rá.... Ebből következik a dilemmám: Vajon ugyanazon a cégen belül, ami viszont két külön üzlet, le lehet-e vásárolni az utalványt???
Izé. Tudom, hogy ez érthetetlen volt... A könyvesüzlet és a kreatív cuccos két külön bolt. De én mindkettőben szeretnék vásárolni. Pl. felét itt, felét ott:) Van valakinek ilyen téren tapasztalata? Vagy menjek mindjárt az üzletvezetőhöz?:)
A lényeg a lényeg: bármit veszek majd belőle, tuti megmutatom itt nektek:) Márha számotokra érdekes lenne, illetve annak találom:) Értitek...

Most írt az egyik barátnőm, hogy a cégben (szülővárosom mellett) ahol dolgozik, megüresedett egy hely. Ő engem akar. Én meg nem akarok váltani. Vagy mégis? Tisztára össze vagyok zavarodva. Ott a barátnőmmel dolgozhatnék, több pénzért, ideálisabb munkakörülmények között, nem kéne annyit utaznom, ebből kifolyólag több időt és pénzt takaríthatnék meg. Itt viszont most jól érzem magam. A munka leköt, érdekel, párom szintén Pozsonyban tanul... Nem tudom mi lesz. Azt hiszem, lesz miről gondolkodnom a táborban...
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon