Nyertem:)

Hogy mit? Gondolom aki a blogomat olvassa, ismeri a 123stitch nevü oldalt, ahol havonta 20 nyertest sorsolnak ki függetlenül attól, ki hol él. Egyszerüen csak be kell jelentkezni, és várni a következő hónap első napjait, amikor is eredményt hirdetnek. Júliusban egy hóemberes képet lehet nyerni, ha valakinek kedve lenne már karácsonyi képet hímezni:)

Nyereményem: Crossed Wing Collection - Alphabirds (sajnos nem tudom, hogy ezen az oldalon egész kitet, vagy csak mintát lehet nyerni, akinek már van tapasztalata, írja meg, max. meglátom amikor megérkezik:)

Egész jól indult a hetem:))

6 comments:

Nalika povedal(a)...

Szia!

Leaflet-et ír, tehát csak a minta :)

Szorgalmasan haladok lefelé az olvasásban :)

Christine povedal(a)...

Szia,

örülök, hogy te is olvasod a blogomat:) Köszi a segítséget, nem vagyok egy nagy angolos:) Vagyis :(

Ralina povedal(a)...

De jó neked! Sárgulok, meg gratulálok. :D

Christine povedal(a)...

Köszi, majd ha megérkezik, megmutatom még egyszer, mert így alig lehet kivenni a képeket. Meglepődtem én is, sohasem nyertem még... leszámítva a páromat:)

wot povedal(a)...

Szívből gratulálok! Ez egy nagyon szép minta, öröm lesz hímezni.

Christine povedal(a)...

Szia, tegnapelőtt meg is érkezett a minta - "csak" egy hét volt Amerikából az út:O
Így kicsiben nem sokat mutat a kép, de holnap lefényképezem a borítót is, és ha esetleg valakinek megtetszene, kezelésbe veszem a scannert:)
Egyszerü kis madárkaminták.

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon