Karácsony 2007

Bár nem veszek még ebben az évben részt a karácsonyi ajándékozáson, úgy döntöttem, én is válaszolni fogok a kérdésekre, ha nem baj. Nem sokan ismertek, nem igazán tudjátok még, mi érdekel kreatívkodás terén. Bucilla is gondban volt a PIF-es ajándékozásnál... Persze ha gondot vagy keveredést okozok, nyugodtan szóljatok, befogom az ujjaimat:) Aztán talán jövőre én is karácsonyozok veletek :o)

Szóval az eheti kérdés:

Mi a kedvenc kreatív műfajod, és mit szeretnél megtanulni, esetleg felfrissíteni?

A kérdés első fele könnyű: természetesen a keresztszemezés. Viszont szeretek még kötni is, bár régen praktizáltam. De a fonalak és a kötötű már elő van készítve a fekete mellényemhez:) Már csak az ihlet és a kedv hiányzik...
3,5 dolgot szeretnék megtanulni:

  1. Patchwork-özés - a "lusta-ágytakarómat" félig keresztszemezéssel, félig patchwork-ös teknikával szeretném elkészíteni. Nem nagyon tetszene, ha csak úgy egymás mellé lennének rakosgatva a képek, egy kis formát akarok belőle kihozni. Mindig is tetszettek a régi újságokban a patchwork-ös ágytakarók, nem is beszélve Hortenzia munkáiról!
  2. Zoknikötés - mert mindig fázik a lábam:) Meg tetszenek a jóó vastag színes zoknik, a legnagyobb kényelmet is úgy képzelem el: pizsamában, vastag zokniban forró csokit szürcsölgetve nézem a meséket, és kint hullik a hó...
  3. Anyagismeret - ez azért nehéz, mert nálunk csak panamát lehet kapni, nehéz így válogatni, melyik képhez melyik a legjobb anyag...
+ 0,5: Szép fonák. Egyik hímzőstársunktól kaptam egyszer hímzőleckéket emilben. Tegnap megpróbáltam aszerint hímezni, de valahogy nem sikerül... Többet kéne próbálkoznom. A Butterfly & Clematis-t már ez alapján szeretném hímezni, tökéletesen akarom kivitelezni, ez lesz első igazi munkám. Nem akarom, hogy kesze-kusza legyen a fonákja, a csomók is kidudorodnának a képen.

Szóval ennyi :o)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon