Melyik Jane Austen hősnő vagy?

Nina oldalán találtam rá erre a kvízre, és mivel én is nagy Jane Austen rajongó vagyok, muszáj volt kipróbálnom. Ráadásul ugyanaz a típus vagyok, mint ő...:) Ja és a rajongókhoz szólok: november 1-jén az m1 műsorán este 8-tól Emma!!!

:: L I Z Z Y ::

You are Elizabeth Bennet of Pride & Prejudice! You are intelligent, witty, and tremendously attractive. You have a good head on your shoulders, and oftentimes find yourself the lone beacon of reason in a sea of silliness. You take great pleasure in many things. You are proficient in nearly all of them, though you will never own it. Lest you seem too perfect, you have a tendency toward prejudgement that serves you very ill indeed.

I am Elizabeth Bennet!

TE melyik hősnő vagy?

Mondjuk ezt addig nem tudtam, hogy a hősnő angolul "heroine":o) Fura, amikor megkérdezik, melyik heroine vagy te....

4 comments:

helen povedal(a)...

Nekem Emma nagy falat volt - a könyvhöz is kb. háromszor kezdtem hozzá. A film se vett le a lábamról - Gwyneth Paltrow nem volt benne túl szimpatikus. De azért még mindig sokkal jobban tetszik, mint sok másik film.

Christine povedal(a)...

Nekem a könyv tetszett, a filmet még nem láttam. Igaz, a Büszkeség és balítélet a kedvencem, de az DVD-n megvan, és bármikor megnézhetem:)

Anonymný povedal(a)...

Ó, az Emmát már láttam. Nekem nagyon tetszett, főleg a csajszi festménye. :)))) A tesztet én is kitöltöttem a minap, ugyanúgy Elizabeth Bennet lettem, van egyáltalán más variáció is? :)))

Christine povedal(a)...

Hát most már kezdek benne erősen kételkedni:)) Vagy ennyire sokoldalú lenne Elizabeth?:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon