Nina kérdése

Gondoltam válaszolok én is Nina kérdésére, sőt teszek fel egy új kérdést is, hogy ne lappangjon annyira az ürességtől a blogom - blogunk. Szóval:

Milyen minták, mely tervező munkái, vagy milyen témakörből kerülnek ki a kedvenc szerelemhímzéseink?

A kb. egy-két éves hímzős "karrierem" alatt nem volt alkalmam sok tervezőt megismerni, úgyhogy nincs is olyan konkrét tervező, akiknek tetszenének a munkái. Michael Powell-t viszont szeretem, olyan színesek, viccesek a munkái, jó kis kikapcsolódás lehet azokat hímezni. (Mondom én, aki még csak a mintagyűjtésig jutott el e téren). Mostanában a keleti képek fogtak meg, a gésák, virágok, legyezők és hasonlók (lást ezt a bejegyzésemet), valamint nagyon tetszenek a Mirabilia képek, főleg a királynős sorozat. Közülük Christmas Queen-t tervezem mindenképpen megcsinálni, ha majd egyszer saját házunk lesz, a karácsonyi hangulathoz nagyon jól fog illeni - szerintem.



Na és akkor az én kérdésem:

Van olyasmi, amit nem szerettek egy munkában, és minél tovább halogatjátok a kivitelezését?

Én például ódzkodom mindentől, ami a befejezéssel kapcsolatos. Azaz hímzésnél kontúrozni, másfajta öltéseket, mint pl. franciacsomókat készíteni, sőt, még képet kereteztetni is (ezért is van két képem befejezve, de még keret nélkül, valahol a szekrény mélyén, párom emlékkönyvére pedig nincs felapplikálva a hímzés, Sunny Days Angel kontúr nélkül), kötésnél nem szeretem összevarrni a részeket, nyakkivágást készíteni. Egyszóval: lusta dög vagyok!! (ja, ez három szó, mindegy, így sem változtat a tényeken...)

5 comments:

Nina povedal(a)...

válaszoltam az enyémben :)

Dominika povedal(a)...

Én pont Christmas Queen-t kezdtem el csinálni még szeptemberben, de nagyon nem haladok vele. Úgyhogy most félretettem, mert karácsonyig nem lennék vele kész, inkább kicsiket varrok, aztán majd jövőre befejezem. Még csak a palástjából van meg egy kicsi, de én már nagyon szépnek látom.

Christine povedal(a)...

És ugye, milyen szép?:) Hát elég nagynak néz ki, nekem is csak a páréves tervemben van benne, de mindenképpen el akarom a közeljövőben kezdeni. Kb. mekkora anyagot használtál fel hozzá? És milyen anyagra varrod?

Dominika povedal(a)...

Én azt az anyagot használom hozzá amit a mintaív ajánlott, mert ahol én dolgozom ott lehet kapni a Tűvarázsban. Ez egy 32 countos anyag számításaim szerint 30 valahány cm magas lesz a királynő, erre számoltam rá bőven egy 50X70-es anyagon kezdtem el.

Christine povedal(a)...

Én valahogy nagyobbra számítottam:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon