Van bútor!!!

Végre:) Csütörtök-pénteken vettem ki két nap szabit, hogy végre összepakolhassak és kitakaríthassak, ki nem állhatom a nagy bordelt, amikor szinte mozdulni sem tudok. Csináltam is még két-három zöld foltot a lábamra a nagy összevisszaságtól, párom így is azt mondta, hogy 3 és negyed éves pályafutásunk alatt kétszer látott zöld folt nélkül... Hát most sem fog:D Szóóóval 2 napon keresztül egyfolytában sikáltam, csiszoltam, poroltam - én még életemben akkora szemetet nem láttam. A megmosott és eredeti radiátor színe között vagy 5 árnyalatnyi különbség volt, az ablak meg egyenesen sáros. Pedig a 8.-on lakunk... Persze baleset nélkül nem lehet takarítani. Nem voltak még felrakva a stekkerek, vagyis az a fehér borító rajtuk, és kicsit festékesek voltak még. Párom mondta párszor, hogy NE takarítsam le, míg nem kapcsolja ki a villanyt, de amikor hátrafordult a munkájához, mint egy rossz kisgyerek, akinek hiába beszélnek, hozzányúltam és elkezdtem piszkálni a festéknyomokat. Kicsit megcsapott:D Aztán elmentünk a Kikába, és nini :)


Najó, még nem fejeztük be, az ajtókat fel kell még szerelni, de képzeljétek: mindkét szekrény a bútor két oldalán polcos!!! Most már csak akasztós részt kell venni, az már nem lesz akkora gond, ismerve a kínálatot. Még van egy jó nagy asztalunk és egy ágyunk ugyanilyen színben, már csak valami jó kis kanapét és TV-t kell vennünk, de ezek ráérnek. Majdnem az egész szekrényt egyedül csavaroztam össze, mert Peti jól belázasodott, egész pénteket átaludta. Még jó, hogy időben szállt ki az ágyból, mert dühömben ágynak vágtam a csavarhúzót, nem akart összeállni a TV-asztalos rész. Petim ránézett: ezt a kettőt meg kell cserélni, ezt meg fordítva raktad be. Ahh... De megvan, van bárszekrény részünk is, ami tele lesz édességgel:D

Péntek éjjel még hazajöttünk, szombaton megint takarítottam a két pasi (apu és bátyám) után, délután jött haza 3 hét után az anyum Németországból. Gyuri bátyámmal jól szétosztottuk az édességeket:D Alig marad valami itthon. De kaptam anyutól szexi Snoopy-s bugyit is:D Aztán egész nap Petit pátyolgattam, szegénynek 38 fok felett volt estig a láza, már alig tudtam vele mit csinálni, de végülis leizzadta. Mára már csak náthás és köhög... Remélem, elkapom:D

Na ennyit mára, megyek folytatom Manyesz PIF-ajándékát, nehogy azt higgye, elfeledkeztem róla:)

6 comments:

helen povedal(a)...

Gratula:)
Látom, hogy jajgatós panasz mögött hatalmas lelkesedés és öröm van :)

Manyesz povedal(a)...

Szia,
mostanában én is, sokat gondolok rád, a PIF kapcsán:))) Szintén folyamatban van a dolog.
A szekrényetek nagyon mutatós, minden jót kívánok az új lakáshoz!!!

Manyesz povedal(a)...

Ja, és Petinek napi 1000 mgnyi C vitamint adj, meggyógyul tőle hamarosan! Multivitaminokat pedig, ilyenkor elfelejteni!

paradipe povedal(a)...

Nagyon szuper ez a bútor, nekem is tetszik!
Én tavaly estem át a lakásberendezés mizérián, de annyira jó érzés volt tervezgetni, aztán azt megvalósítani és persze most élvezni az eredményt. :)
Egyébként én is KIKA-ban vettem a nappaliba való bútort, és meg vagyok elégedve vele. Csak a szerelésnél szenvedtünk meg kicsit vele a párommal. :))

A Petid pedig remélem már kigyógyult a betegségéből! :) Ha nem, jobbulást neki!

Christine povedal(a)...

Olyan jó, hogy nektek is tetszik:) Bár teljesen összerakni csak holnap fogjuk, miután a Peti levizsgázik, de már szeretnék belepakolni, mert így irtózatos a rendetlenség, és én már szeretnék egy nyugodt kis szobácskát...
Peti már gyógyulgat, nem lázas, de azért még jócskán göthös:S :)

Judilla povedal(a)...

Nagyon klassz kis bútort sikerült választanotok!:)
Csak így tovább...

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon