Mikulás sapka #1

Mielőtt Panni megszületett, elterveztem, hogy egy csomó mindent fogok neki készíteni. Természetesen ebből semmi sem lett, és nem az időt veszem kifogásnak, hanem a lustaságot... December 5-én Petiéknél céges mikulásbuli lesz, ebből az alkalomból gondoltam, hogy kötök Panninak egy mikulás sapkát. Keresgéltem az interneten, jobbnál jobb sapkákat találtam, de nálam ez a lógós, szőrös bojtos sapi jött be legjobban. Haladós minta, egyszerű, itt-ott elvettem belőle pár sort, mert elég vastag a piros fonalam, meg nem is akartam 7 centis fehér szegélyt rá. A sapi fehér alsó szegélyét Red Heart Las Vegas nevű fonalából készítettem, jó régen vettem Győrben a sétálóutcán egy méteráruboltban. Ha jól emlékszem, van még valahol szürke is ebből a fonalból. 

Szombat este kezdtem a kötést, akkor keveset csináltam csak, hisz párszor visszafejtettem, mert egyszer kicsinek, egyszer nagynak éreztem. Aztán maradtam a harmadik méretnél, bár most ez is nagynak tűnik, de legfeljebb jó lesz jövőre:) Vasárnap aztán eljutottam a fogyasztásokig, és ma, míg végignézek egy Marple filmet, valószínűleg kész is lesz.


Az ingyenes minta innen van (sapka, kisnadrág és kiskabát, nagyon aranyos szerintem:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon