Rendszerezek

Pannit ma elvitték a nagyszülők pancsolni, én pedig egy érdekes feladatot találtam magamnak: anyóskám pár éve gyűjtögetett receptjeit raktam össze egy iratrendezőbe. Imádok rendszerezni, és ez is egy jó kis figyelemelterelő, kikapcsoló munka volt. 

Ebből a receptdombocskából kellett kihozni a legjobbat (azért csak dombocska, mert azt hittem, sokkal-sokkal több recept gyűlt már össze pár év alatt, nekem ennél sokkal több van két év alatt, de hát én hörcsög típus vagyok). Így is érdekes, hogy három-négy recept volt csak ismerős, a többivel még nem találkoztam sajnos, pedig régóta "családtag" vagyok. 


Sokféleképpen elképzeltem, hogy fogom majd rendszerezni - sokat készített sütik, karácsony-húsvét, de úgy döntöttem, inkább csak úgy random módon rakom össze őket. Persze az ismerősek elölre kerültek, a dobos torta és zserbó receptek, amiből több is volt, egy helyre mentek, és a főételek-desszertek kategória megmaradt. A többit majd anyóskám elintézi a saját szájíze szerint. De legalább most már egy helyen van a sok papír. Ezt a szép iratrendezőt találtam hozzá:


Volt pár gyöngyszem, rózsaszín selyempapírra gépelt receptek, csorgott a nyálam is, de erőt vettem magamon, nem fényképeztem le minden receptet, hisz rám is vár még a rettegett újságszelektálás, nem akartam tovább gyarapítani a bordelt:) Azért a gesztenyekrém receptjét beírtam a telefonomba, azt imádom, jó kis fanyar lekvárral, piskótával, nyammmmmmm... Leírtam még pár ötletet, amivel a blogban is foglalkozhatnék majd, remélem lesz valamikor időm rá.

És még egy alvós kép, ilyet nem szoktam sokat csinálni, de azért megmutatom, hogy alszik a kisördög akkor is, ha a nagyágyban alszik velem:) Természetesen az én helyemen...


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon