Múlt heti jóságok #10

Jól elfelejtkeztem a jóságokról az elmúlt két hétben, pedig lett volna miről írni.


Y december! nagyon szeretem ezt a hónapot, bár most egyáltalán nincs se karácsonyi, se téli hangulatom, valószínűleg a túl jó idő miatt Y Panni két éves lett, jó kis szülinapi bulikat tartottunk, és szuper ajándékokat kapott Y túl vagyunk az első birkanyíráson, kicsit fiús lett a kiscsaj Y de épp emiatt tetettünk neki fülbevalót végre, amit egész jól tűrt, még egy hónap, és kicseréljük az arany fülbevalójára Y Agatha Christie: A barna ruhás férfi - nem Poirot, nem Miss Marple, de aranyos, vicces, romantikus, szerethető történet Y éjjel az ágyban olvasni Y végre nálam van az első három Anne Shirley könyv Y megkaptam a molyos ajándékomat, és igen, kibontottam, de csak jövőre teszek fel róla képet, és igen, Agatha Christiet kaptam:) egy szintén AC-rajongótól, mellé pedig egy bajszos könyvjelzőt Y ami vicces, mert én szintén AC-rajongót húztam, és bajszos könyvjelzőt készítettem, erről kép majd karácsonykor Y happoltam egy tiszta új Agatha Christie novelláskötetet, Az álmok házát Y csíkos könyvet olvasni (Janikovszky Éva Aranyesőjét), már az első fejezet után imádom Y nem jelentkezni a 2015-ös várólistacsökkentős kihívásra, mert 2015-ben csak olyan könyveket szeretnék olvasni, ami épp kedvemre való Y teás adventi naptáram a DM-ből Panni egyre szebben beszél, írom az aranyköpéseit:) Y jó, ha az embernek van egy gyereke, tele van a bárszekrény csokival (mi lesz, ha kettő lesz?:)) Y ajándékok becsomagolva Y ajándékom Petitől, ami egyelőre titok, annyit elárulok, hogy Budapest, Hallelujah:)))) Y a kisasszony gyönyörűen biciklizik Y karácsonyra sütögetni linzert és mézeskalácsot Y csajos csütörtökön újra barkácsolni, most éppen egy téli koszorút az ajtóra (igaz, leesett párszor, és már vissza sem tettem, mert már úgyis csak jövőre megyünk haza), ilyet (elég béna fotó):


Most épp csak ennyi jut eszembe.

1 comments:

Edit povedal(a)...

Szeretetteljes, áldott karácsonyt kívánok neked és családodnak! :)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon