Fíha Tralala #3

Egy újabb résszel lettem kész múlt hétvégén, meghorgoltam mindkét lábat, és még egy kis nadrág is összejött a pulcsi egy részével. Örülök neki, mert szép szimmetrikus lett, csak a sorvégek látszódnak meg nagyon... Valószínűleg ezért is írják, hogy az amigurumikat, a játékokat körben kell horgolni. Ugye az első horgolmányom ez a sapka volt Panninak, aminek a hátulján szép átlósan átmegy egy kis csík, ún. varrás. Később olvastam csak utána, hogy van egy olyan módszer, amivel ez a "varrat" nem átlós, hanem egyenes lesz, ezt akartam most kipróbálni. Azzal viszont nem számoltam, hogy a sorok ígyis, úgyis kicsit ferdén mennek mindig, így a "varrat" szépen előrecsúszott a láb oldalára, és egy kicsit az elejére is. (Tulajdonképpen azért akartam mindig befejezni a sort, nem körben horgolni, mert a színváltások a körben horgolásnál elég csúnyák, de mint nemrég megtudtam, erre is létezik megoldás:) De sebaj, mert a nagyját úgyis eltakarja majd a nadrágja:) A pulcsi egy részét aztán már körben horgoltam, meglátjuk, hogy fog majd kinézni a színváltásoknál.

Pannitól megkérdeztem, milyen a Fíha: Hát, nem ronda:)) a gyermeki őszinteség utánozhatatlan...


Mindkét lábán látszik, ahol végigmegy a "varrás"...

Az utolsó pár sorban már körben horgoltam

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon