Helló október!


Húú, hogy elrepült ez a szeptember! Nagyon tartalmas és kissé fárasztó is volt, de valahogy jobban is éreztem magamat így, hogy mindig volt tennivalóm. 

Szeptember ötödikén Panni megkezdte az óvodát. Az első hét nagyon stresszes volt mindannyiunk számára, de a kezdeti nehézségek után Panni egész szépen beilleszkedett, már csak az evéssel vannak problémáink, de remélhetőleg ez is kialakul majd.

Így mentünk első nap az oviba
Szeptember 17-én egy szuper lagziban is részt vettünk, Peti unokatestvére ment férjhez. Kispeti közben kinövesztette az első fogát, és mászni is megtanult, mára már egész nagy távolságokat megtesz, átmászik az egyik szobából a másikba utánunk.

Mi is volt még? Ja igen. A hónap végén elhívtuk Peti szüleit, és az anyukájával elmentünk a Florence - A tökéletlen hang című Meryl Streep filmre, amire még nyáron nyertem jegyeket. Nagyon jól szórakoztunk, a teremben pedig összesen négyen ültünk, de így is megvolt a film hangulata. Másnap pedig megnéztük a Cosmos című kiállítást az űrkutatásról. 

A hónap végén megtettünk egy nagyon nagy, fontos lépést - letettük a foglalót egy házra Pozsonytól nem messze egy kisvárosban. Tényleg nagy lépés ez, a ház nagy (5 szobás), ott van ugye a rendezetlen udvar is, de az egész egy hatalmas kihívás, és én azokat nagyon szeretem. Alig várom már, hogy költözhessünk, csak sajnos minden lassacskán megy... Addig pedig belevetettem magam a Nagy Lomtalanítós Kihívásomba, már egész szép halom holmitól szabadultam meg.

Végre olvastam is egy kicsit, életmód kategóriában egy könyvet be is fejeztem: Jónás Anna - Kicsivel könnyebben - jön majd róla egy bejegyzés, ha végre rábírom magam a megírására:) Annyit mondhatok csak előre, hogy egy új kedvencet avattam rendszerezés, tervezés témában, nagyon jól megírt könyv kisgyermekes anyukáknak. Hiányzott már a jó öreg Agatha Christie is, így kezembe vettem az életműve következő kötetét, a Chimneys titkát. Nagyon izgalmas, de túl sok benne a szereplő ahhoz, hogy egyszerre egy-két oldalt tudok csak elolvasni, néha vissza is kell lapoznom, mert tudom, hogy már olvastam arról a szereplőről, de foglamam sincs, mi történt vele...

Kicsit kreatívkodtam is, barátnőm jóvoltából szert tettem az első megrendelésekre, készítettem két békás és egy patkányos könyvjelzőt. Az esküvőre is saját készítésű ajándékkal mentünk. 

Bejelentkeztem a Vigyázz, kész, posztolj! című kezdeményezésbe is, és már két témában is írtam bejegyzést, jó volt egy kicsit megmozgatni az agytekervényeket. A következő (szerdai) forduló számomra igazán izgalmas les, már várom, hogy megírhassam a bejegyzést.

A legnagyobb kihívás számomra pedig szeptemberben a Konyhapénz-verseny volt. Többször gondoltam már rá, hogy inkább feladom az egészet, nehéz volt betartani a határidőket, főleg amikor bármi mást szívesebben csináltam volna helyette, de így visszanézve rengeteget tanultam az egészből. És fejlődtem is. Másfél hét alatt már a harmadik olyan ebédet készítettem ma, amit eddig nem nagyon szoktam... A verseny tovább folytatódik, ráadásul bekerültem a 8 szerencsés közé, akik plusz feladatot kapnak, szóval lesz még mit csinálnom.


Most nem is írtam össze boldog pillanatokat, egészében véve a szeptember elég stresszes, de boldog, vidám, és szerintem eredményes is volt. Október is szuper dolgokat tartogat számunkra, ebben biztos vagyok. Főleg, hogy már itt az ősz, jönnek a hidegebb, esős, szeles napok. Jó volt éjjel is hallgatni az eső kopogását az ablakpárkányon... Remélhetőleg a hónap végéig el is költözünk, bár inkább november közepére látszik a dolog... Addig is szeretném végigcsinálni a lomtalanítós listámat, tovább csinálni a konyhapénzes versenyt (és fejlődni-fejlődni-fejlődni), megírni egy-két VKP!-s bejegyzést, újra hímzőtűt venni a kezembe (Peti ma kinyomtatja a tigrises mintát, így valószínűleg egyszerűbb lesz követni, hol is tartok), őszi-téli sapkát horgolni Kispetinek, és a Fíhát is szeretném már befejezni. Valamint rengeteg jó olvasnivaló vár rám:)

Drága férjem pedig ma ünnepli a 30. szülinapját, buli a láthatáron:) Remélhetőleg már az új házban.

Boldog szülinapot Szivem:))


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon