December:)

Régen jártam már erre... Nem vagyok valami kreatív mostanában, de nem akartam, hogy az egész blogom a kéregetésről szóljon, úgyhogy megmutatom újra az utcámat:) Tetszik ilyen sárgán a színe, azért lett ilyen valószínűleg, mert frissen festettünk, és a szobánk barackszínű lett a lámpával együtt.


Meg aztán nekiálltam Cimbinek is, végülis karácsonyig már csak 23 nap van a számláló szerint, és még össze is kell majd varrni. Egyelőre nem igazán tetszenek a színek, nem tudom, hogyan lesz belőle Cimbi, de majdcsak kialakul.



Jó sokmindent szeretnék befejezni még év végéig, mert ott van ugye a fekete mellényem, Sunny Days Angel, párom könyvborítóját megcsinálni, de most már a kedv mellett időm sem lesz, január ötödikéig egy cég komplett könyvelését meg kell csinálnunk.

Azért én már csináltam egy kics karácsonyt magamnak:) Először is kifestettük az egész lakást, anyuékkal a szobákat is kicseréltük, ami jó nagytakarítást vont maga után, de így legalább egy csomó felesleges cucctól megszabadultunk. Kaptunk új ágyat is, így már nem kell minden este kiköltöznünk a napp
aliba aludni. Múlt hétvégén voltunk Győrben egy kis karácsonyi bevásárlásra. Anyunak megvettem a fonalakat a Butterfly & Clematis-hoz, de sajnos hímzővásznat sehol sem találtam. Két üzletben voltam a Baross utcán, de csak Aida volt mindenhol, és még csunyán is néztek rám, hogy milyen hímzővásznat akarok. Aki esetleg szokott Győrben bevásárolni, meg tudná mondani, hol lehet venni hímzővásznat, vagy más anyagot, amire keresztszemezni lehet?:) Jövő hétvégén valószínűleg megint átruccanunk...

Aztán meg szereztem négy nagyon jó könyvet (az egyiket karácsonyra kapom a mamámtól, úgyhogy meg sem szaba
dna mutatnom):





Ja és megszereztem kedvencemet, Abigélt hangoskönyvben is és filmsorozatban is, annyiradeannyira jóóóóóóó!!:) A héten még veszünk DVD lejátszót, hogy ne notebookon kelljen nézni, aztán az ünnepeknek vége is lehet:) Nagyon jó volt ez az egykét hét...

Ma délután voltunk Metroban, megvan Petim ajándéka, és anyumnak is sikerült egy jó meleg bolyhos fürdőköpenyt beszerezni. Úgyhogy már csak az apumnak kell valamit kitalálni, de neki a legnehezebb, hiszen alig látjuk és egyáltalán nem tudom, mi kellene neki. Ha megkérdem, akkor úgyis azt mondja, hogy nekem ne vegyetek semmit...

Most megyünk egy kicsit Fannizni, aztán nekiülök Cimbinek, látszódjon már belőle valami értelmes...

3 comments:

Anonymný povedal(a)...

Mozgalmas napjaid vannak. Győrben nem tudok, de ott van közel Komárom, és Andiee kézimunkaboltja.
Ott biztos van vászon.
http://www.kezimunka-szakuzlet.hu/

Soleil povedal(a)...

Szépen haladsz az utcával! S nagyon-nagyon jók a könyveid! Győrben én is csak a Baross utcai boltokat ismerem sajnos. Nekem azt állították, hogy hímzővászon nem létezik és kész:-( Andieenál Hubert vászon van, meg talán Linda, azt nem ismerem.

Christine povedal(a)...

Lányok, köszönöm szépen! Győrben rám is furán néztek, mit is akarok... De végülis Komárom sincs messzebb tőlünk, mint Győr, s ha jól emlékszem, Andieetól postán is lehet rendelni, nem igaz?

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon