Zsiráfos hétvége

A hétvége túl gyorsan telt el. Péntek estétől szombat délutánig csillagászati találkozón voltunk, de valahogy az előadások most elmaradtak. Ehelyett megbeszéltük a tábort, végre én is vállaltam egy előadást, a Holdraszállásról fogok beszélni a kiscsoportnak - már ha ebben az évben is lesz egy ilyen csoport. Jó lenne inkább valamilyen érdekességekről beszámolni, nem pedig csak száraz adatokat mondani.

Szombat délután aztán irány Léva. Megint koncerten voltunk:) Most az EDDA jött Nagysallóra. A koncert egész jó volt, csak sok számot nem ismertem, és ezek már túlságosan rockosak voltak a számomra. 2 napig csak tompán hallottam:( Ahhoz képest, hogy végig villámlott és be is volt borulva, rengeteg ember volt ott.

Vasárnapot aztán végig tunyultuk, én hímezgettem, Forma1-et néztünk, meg persze az Oltári nőt, a nagy kedvencet. Sikerült összehoznom három reszkető lábú zsiráfgyereket, már csak a keretet kell betöltenem és kész az első blokk.


Tegnap pedig végre aláírtuk a szerződést az ingatlanközvetítő irodával - már nem fogják másnak ajánlani a lakást:) 18-án jön haza a pasi aláírni az igazi bérleti szerződést (Olaszországban laknak, úgyhogy nem sok vizet fognak zavarni). Még az is lehet, hogy hamarabb átadják a lakást, de legkésőbb 30-án már költözünk. Nagyon várom már... Lassan elkezdhetek pakolászni:) Gazdagabb lettem egy munkaajánlattal is, az ingatlanközvetítő kérdezte, elvállalom-e az adóbevallásukat. Időm még van gondolkodni:)

Peti anyukájától pedig kaptam 2 olllyan tuttti szakácskönyvet, hogy csak na... Amúgy is lázba jövök minden receptért, de ezek a könyvek viszik a pálmát, az biztos. Ismert, egyszerű ételek, biztosan sokat fogom még forgatni...



1 comments:

nöné povedal(a)...

Klasszak a szakácskönyveid! A házisütis nekem is megvan. Azt szeretem benne, hogy bizton tudom, kipróbált és gyakran készített receptek vannak benne (ismerem a szerzőt, a lányom osztálytársának az anyukája). Kedvenceim belőle, és többször elkészítem: házi sóskifli, krumplis pogácsa. Nagyon jó sütögetést-főzögetés kívánok hozzájuk az új lakásban!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon