Végre július!


Végre itt a nyáááár! Irigylem az unokatesómat az iskolai szünet miatt, pedig én még minimum 2,5 évig itthon leszek, de ez azért így más. Bár itt Pozsonyban a panelban eléggé unalmas a nyár, de azért ki lehet bírni. A június elég gyorsan eltelt, Panni remélhetőlegleendő keresztanyja sokszor átjött, jókat beszélgettünk, és nem utolsósorban szuperül elvan a kicsivel, könnyített egy kicsit a dolgomon. A palacsintázós VKF-ből végülis nem lett semmi, viszont a sima palacsintázásból lett, sütöttem egy rakás palacsintát (új receptből, csak a tej egy részét cseréltem le ásványvízre) és szépen megeszegettük a keresztszülőkkel. A zsepik június 30-án elkészültek, esküvővel nem jutottunk semmire, a blogolás szintén nem jött össze:) De talán ebben a hónapban. Én még reménykedem, hogy lesz ez jobb is:)

Július is rövid hónap lesz. Holnap egy hétre lemegyünk Pannival az anyuhoz Balonyra. Utána egy hétig még Pozsonyban leszünk, majd egy hét nyaralás, bár a programot még nem tudjuk:) És már vége is júliusnak. Úgyhogy erre a hónapra sok mindent nem terveztem, főleg kihívást nem. Krónikus FlyLady újrakezdő vagyok, legalább ezt az egyet szeretném betartani, bár a nyaralás alatt nem tudom, mi lesz, jövő héten a rutinokat tudom még Balonyon is alakítani, de a nyaralás hetére nem is tudom, mi jön ki. Ma a két perces hot-spotot csináltam, ami úgy nézett ki, hogy két perc alatt lepakoltam a hálószobában egy polcról - át a nappaliba kisasztalra, íróasztalra, kanapéra... Úgyhogy ezen még egy kicsit dolgoznom kellene. 

Kreatív - egy kispárnát szeretnék készíteni egy kis szöszinek, aki szeptemberben kezdi az iskolát. A szülinapja is szeptemberben lesz, van még egy kis időm.
Anyuhoz elviszem a nyuszis babatakaró hozzávalóit is, épp ideje, hogy elkészüljön, hisz 4 éve hímzem hozzá a nyuszikat. Listázom még a félbehagyott munkákat, hátha ez ösztönöz majd valami befejezésére.

Esküvő - hát igen:) de a gyűrűk már legalább megvannak, bár még nem láttam őket élőben. 

Igazi nyárias hangulatot tervezek magamnak erre a hónapra, egy kis olaszos-romantikus Eros Ramazzottival és a Napsütötte Toszkánával. Szép nyarat mindenkinek!
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon