Újabb szuper hét

Bár már másfél hete vége az egy hetes kirándulásunknak, a nagy melegben nem nagyon volt kedvem blogot írni, pedig a számítógép szinte egész nap nyitva van. Július utolsó hetében volt a nagy kirándulás. De még előtte Peti felhozta az unokatesómat, Annát Pozsonyba, és megnéztünk pár dolgot. 

Szombat reggel a dévényi várnál kezdtük, mert ahányszor arra jártuk, mindig pár perccel előtte zárták be, és már kíváncsiak voltunk, mi is lehet odabent. Aztán hazamentünk, és miután megetettük a kicsit, elmentünk egy bevásárlóközpontba, ami közel van a reptérhez. Anna ugyanis repülőgép és vonat fan, vicces, ahogy 16 évesen rácsodálkozik a világra:) Engem otthagytak a bevásárlóközpontban, mert Panninak elég hangos lett volna a repülőtér. Bárcsak ne hagytak volna ott, egy vagyont elköltöttem. Estefelé pedig átsétáltunk a Chuck Norris hídon Ausztriába, Schlosshofba, Petiék görkorin jöttek. Nagyon nyugis séta volt, elgondolkodtam mindenfélén... Vasárnap Lipótra mentünk a fürdőbe, majd hazavittük Annát, és mentünk Lévára, Peti szüleihez, ahol összeröffent a kis család.







Rövid, de fárasztó hetünk következett, de nagyon jól éreztük magunkat. Panni is hihetetlenül jól viselkedett, csak az utolsó nap, vasárnap volt egy kicsit nyűgösebb, de már fáradt volt, és biztos érezte is, hogy hazamegyünk. Hétfőn Santovkán voltunk termálfürdőben (jó büdös hely, de hozzá lehet szokni, ásványvizet is készítenek ott, sohasem szerettem:), kedden pedig Podhájskán wellnesszben. Szerdán szabadságot vettünk ki a fürdőzésből, felmentünk Selmecbányára, ahol csak pihengettünk, felmentünk a Kálváriára, tollaslabdáztunk, ettünk-ittunk, Panni megkóstolta a pisztrángot és a sült hagymáskrumplit, és pancsizott egyet a kismedencében, nehogy hiánya legyen. Csütörtökön végre lehűlt egy kicsit a levegő, még esett is az eső, és régóta először hosszú nadrágban és hosszúujjú pulcsiban feszítettem. Pénteken Esztergomba mentünk a fürdőbe, szombaton pedig Sklené Teplicére wellnesszbe. Vasárnap délelőtt indultunk haza a meleg miatt, de így is besültünk az autóba, mire hazaértünk... Nagggyon-nagggyon jó hét volt ez is, feltöltődtem, megpihentem, rengeteget olvastam (még mindig a Toszkánát, és a fele még hátra van, de olyan jó lassan olvasni és megemészteni), Panni pedig kipancsolta magát. Úgy közlekedett az úszógumival, mintha már járna, vagy úszna, egyfolytában mosolygott, nagyokat aludt, egyszóval szuper volt:)




 
christine blogja Blog Design by Ipietoon