Sarah Kay #2

Még a lagzis héten elkészültem a hímzéssel, és kipróbáltam, tudok-e még franciacsomókat hímezni. Közben csak úgy jöttek elő a lyukak, ahol vagy elfogyott előtte a fonalam, vagy egyszerre többet akartam abból a színből hímezni, végül elfelejtettem:) Kb. 9-re volt kész a hímzés, 11-re fejeztem be a lyukak pótítását. De mindegy is:) Azóta nem is fogtam kezembe sem hímzést, semmi egyéb kreatív dolgot, de még csak egy könyvet sem. Át kell szerveznem az életemet és a háztartást - már megint...

Szóval már csak a kontúrok és a franciacsomók vannak hátra, és párnává álmodni az egészet. Amit kénytelen leszek most egyedül, kézzel csinálni, mert legközelebb már csak októberben megyünk haza az anyuhoz, a párnát pedig jövő hét csütörtökön viszem az új tulajdonosának. Peti ma hokira megy, csak későn este jön haza, úgyhogy az altatás után bekapcsolok valami jó filmet, és végre hímezni fogok.


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon