Múlt heti jóságok #14



Y Panni 3 napig az anyunál nyaralt, bár sok mindent elterveztem, mégsem erőltettem meg túlságosan magam a takarítással, inkább pihenéssel töltöttem az időt, és rengeteget hímeztem. Azért a hálószoba majdnem puccban áll, és kialakítottam az Agatha Christie polcomat is

Y Sok-sok hét után újra látni a pocaklakót az ultrahangon, nem nagyon élvezte, hogy zargatták, rugdosott, mint egy kis nyuszi.

Y Szerda délutántól aztán én is Balonyon vagyok még a hét végéig, és bár anyu már dolgozik a héten, azért jól elszórakozunk a Pannival

Y Fehér alapon piros pöttyös bögre, amit Petitől kaptam, csak úgy

Y Kiolvastam A monogramos gyilkosságokat Sophie Hannah-tól. Sok véleményt olvastam róla, van, akinek tetszik, hogy folytatták Poirot történetét, van, akinek nem. Nekem nem volt vele gondom, ugyanúgy szövevényes, érdekes volt a történet, bár Poirot személyiségét nem igazán adta vissza.

Y Kinyitották nekem a könyvtárat, Panninak találtam két szocis mesekönyvet, azóta is naponta többször végig kell olvasnunk, annyira tetszenek neki. Én most Poirot története után nem tudom, mit vegyek a kezembe...

Y Nyertem DM boxot. Ez egy kb. 18 euro értékű meglepetéscsomag, 7-8 termékkel. Ahogy az előző boxokat elnéztem, olyan termékek vannak benne, amiket úgyis megvennék.

Y Csillaghullást nézni a teraszon, és közben Petivel és anyuval beszélgetni.

Y Grillparti a családdal, ahol végre nem kellett csak a Pannival foglalkoznom, mert most kivételesen szépen eljátszott az unokatestvérem lányával. Fél 10-ig ugrált a szőnyegén, amit hazahoztunk kimosni. Azóta is a nappaliban van a szőnyeg és egyfolytában azon játszik. Érdekes, Pozsonyban annyira nem érdekelte...

Y Nagybátyám 50-es bulija, ahol az egész család részt vett. Sajnos az exsógornőm megint kitett magáért, de ott és akkor ezt még ignorálni tudtam...
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon