Ujjbábok


Még tavaly egy montessori csere alkalmával készítettem el az első horgolt ujjbábokat, foglalkozásokat. Szeptemberben aztán újra előkerültek valahonnan ezek a kis bábocskák, és egy hölgy megkérdezte, tudnék-e készíteni állatkákat is. Kipróbáltam. Először vékony horgolócérnával kezdtem, hadd legyenek minél élethűbbek, kidolgozottabbak, de rá kellett jönnöm, hogy azon kívül, hogy az ujjaimat tönkreteszem vele, senki sem fizetné meg azt a munkát, amit beleöltem. Így maradtam a jól bevált YarnArt Jeans nevű fonalnál, amit máig is használok a játékok horgolásához.

Megálmodtam és meghorgoltam egy alapot, amit minden ujjbáb elkészítéséhez használok, a fülek, orrok, szárnyak más minták felhasználásával, variálásával, kicsinyítésével készültek. Minden figura több változtatáson is átment, míg megtaláltam a megfelelő méretet és kinézetet. Vannak, amiken még dolgozni kell, mások már átmentek a maximalista rostámon.

Azt kell mondanom, elég nagy népszerűségnek örvendenek a kis ujjbábjaim, hisz tegnap este kezdtem el a 163.-at:)

Nem fogom most mind a 162 ujjbábot vagy a megrendelt állatkupackát megmutatni, úgyis ismétlődni fognak még. Ez volt az utolsó 10 állatka, amit egy óvónéni rendelt a gyerkőcöknek, tegnap érkeztek meg hozzájuk.



Az oroszlán és a papagáj pedig a személyes kedvenceim.


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon