Beköltöztünk...


Kicsit eltűntem mostanában, de jelentem, nyomós okom volt rá. Beköltöztünk az új házba:) Végre 25 év után van saját külön szobám a bátyámtól, és nem is akármilyen. Nagyon tetszik, az apum pedig ki akarja velem cserélni a sajátjára:) De én nem adom, nem és nem! Az igaz, hogy ritkán leszünk otthon, de akkor is a sajátom:) Az átállás a városi forgatag után a falusi életbe egyáltalán nem volt nehéz. Igaz, az első este alig aludtam valamit, mert nem találtam meg a takarómat a nagy kupiban, úgyhogy jócskán megfagytam, de a másik éjjel már zökkenőmentes volt. Lett volna, ha lenne szúnyoghálónk, és nem lenne tele a ház legyekkel, mert azok a szemtelenek reggel 6-kor ébresztettek mindkét nap. Jól kifáradtunk a takarításban, és már szerintem mindenkinek agyára megy a rumli, de már kezd ház formája lenni a dolognak. Csináltam pár képet, de még az egy héttel ezelőtti állásról, és azóta rohamtempóban haladtunk a takarítással, de azért felteszem majd ide őket, hogy később is emlékezzünk rá. Képek este.

A héten még befejezik a kandallónkat, jönnek a tv-sek, lehet hogy az ablakosok is szúnyoghálózni, ablakpárkányozni, redőnyözni, lesz gázóránk és hamarosan meleg vizünk is, hétvégen teraszt betonoznak a szüleink (mi talán végre elmegyünk kirándulni egyet), talán lesz internet is. Ajtók csak valahogy szeptember végén lesznek, de én már megszoktam az ajtónélküliséget, hisz itt Pozsonyban sincs már 8 hónapja egy árva ajtónk sem...

Még sok minden vár minket, egy csomó helyen bejelenteni a lakcím-változást, új igazolványt csináltatni... Tegnap még csak fél órája voltam balonyi lakos, már útba kellett igazítanom egy cseh sofőrt, aki a helyi szövetkezetet kereste. Vicces volt...

Alkotni csak akkor tudtam, amikor nem voltam szabin, dolgoztam Pozsonyban, és munka után öltöttem pár sort, de elkészült Detti PIF-ajándéka, amit ma postára is adok. Butterfly-vel haladtam elég sokat, majd este azt is lefényképezem és feltöltöm. Másba nem böktem, újba pedig nem akartam kezdeni.
Este még megyünk moziba (Batman-re), majd később jönnek a képek...
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon