Igazolt távollét

Bár ritkán írok mostanában, igazoltan vagyok távol. Úgy gondoltam, ebben a hónapban befejezem az összes PIF-ajándékot, hogy aztán tiszta szívvel hajszoljam magam a lakáskereséssel és hitelintézéssel:) Szinte minden nap az ajándékokat hímzem, bár ma azért teszek egy kis kivételt, és lehet, hogy - semmit sem fogok hímezni:)

Közkívánatra a zsiráfaim "állása":
Vele csak az a gondom, hogy istentudja milyen aidát sikerült vennem, és egyszerűen a négyzet ezen az anyagon téglalap... Félek, hogy kicsit ducik lesznek a zsiráfjaim.


Aztán feléhez értem a négyzeteknek is, ilyen színek lesznek benne (jó rikítós lesz...):


Mostanában annyira szerettem volna matyóhímezni, hogy nagynénémtől megkaptam egy kb. 20 éve elkezdett terítőjét, hogy fejezzem be. 6 személyes asztalra van. A fele már készen van, de egyelőre nem tudom folytatni, mert valahonnan össze kéne szednem ugyanilyen színű fonalakat, vagy fejthetem vissza az egészet...


Hát ennyi... Mostanában már fel is írogatom magamnak, mit szeretnék majd egyszer megcsinálni, mert annyi minden tetszik...

4 comments:

Gabella povedal(a)...

Ez matyó minta? Én komolyan azt hittem, ez kalocsai hímzés! De lehet, hülye vagyok! :)

A négyzetekből mi lesz? Takaró? Tök jó tarka!

Christine povedal(a)...

Nem, lehet hogy én vagyok a hülye, de én minden laposöltésest matyónak nevezek, mert bírom a Matyikat:)

Az az igazság, hogy laposöltést akartam írni, csak mostanában nem mindig vannak helyén a gondolataim:S

A négyzetekből pedig tényleg takaró lesz, úgy számoltam, hogy 220 db-ot kell kötnöm, elméletileg 12x12 cm-ek, gyakorlatilag egyik ilyen, másik olyan:D Pedig ugyanabból a fonalból kötöttem mindet. Kb. 2x1,5 m-es lesz így a takaró.

Anonymný povedal(a)...

En az èn takaròmat màr feladtam, eloszor nagyon tetszett, aztàn kevèsbè, aztàn a neten làttam jobbakat, aztàn jobban tetszett a varrott patchwork, aztàn most ott tartok, hogy lehet, hogy elkèrincsèlem azt a takaròt, amit anyòsom kotott mèg nagyon règen a fiacskàjànak.
Szèp a matyòhimzèsed, akkor is, ha kalocsai!

Christine povedal(a)...

És én még bele sem böktem a tűmet:))

Párszor már én is majdnem feladtam ezt a takarót, de ha már ennyi négyzetet megkötöttem, akkor már nem dobom el... Legfeljebb jó lesz majd a gyerekeimnek takarónak, nem igaz?

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon