Magasságmérők

Még amikor nem is gondoltam gyerkőcökre, már akkor elhatároztam, hogy készíteni fogok nekik magasságmérőt. Miután most belelkesedtem hímzésügyben (bár egyelőre nincs semmi mutatnivalóm), tegnap két iksz között végignéztem jópár magasságmérőt. Kedvencem még nincs, azért szeretnék egyeztetni a Petivel, de ezek azok a mérők, amik megtetszettek:

Micimackósak:







Egyebek:










Csajosak:




Pasisak:



Az én kedvencem Csililing (a csajosak közül a harmadik). Pasisak közül a Verdás tetszik, de én mindig is csajos anyukának képzeltem magam, de ha egyszer mégis fiam lenne, akkor biztos ezt hímezném neki. Az univerzálisak közül nekem a baglyos jön be, szeretem a baglyos kiegészítőket.

1 comments:

Éva povedal(a)...

Nekem a tündéres tetszik!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon