Múlt heti jóságok #4


Y egy egész délutánt kaptam (Pannit elvitték a keresztszülők), amikor pihenhettem is volna, de én megcsináltam mindent, amit Panni mellett nem lehet - mindent, ami büdös, hangos vagy sokáig tart - epiláltam, forralókat takarítottam ecettel, virágokat ültettem át és rendeztem el, kiválogattam Panni rucijait, és találtam a szekrényben elbújva egy csomó 9-12 hónapos rucit, amik épp aktuálisak Y happoltam egy újabb könyvet rukkolán: Agatha Christie Bűbájos gyilkosok-át, amit még nem is olvastam Y hogy minden napra volt valami a héten Y hogy Peti azt mondta, szereti olvasni ezeket a jóságokat:) Y Panni megtette az első lépéseit (és mindjárt hatot) - és azóta is futkározik Y a bevásárlóközpontban egy két éves kislány odarohant hozzá és megölelte, Panni pedig visszaölelt és röhögött, annyira aranyosak voltak Y lévai vásár, vásárfia Panninak, Szilinek és Emma unokahúgomnak Y sok napsütés Y sárguló falevelek
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon