Kreatív kedd

Még múlt héten elterveztem, hogy kreatív keddeket fogok tartani, hogy valamiképp visszahozzam ezt a hobbimat a mindennapjaimba. Panni múlt héten elég későn aludt el, ma pedig valahogy nem ment a hímzés... Elkezdtem kontúrozni a madárkákat, de egyáltalán nem látszott az eredmény, ezért inkább félretettem. Pedig jó lenne befejezni, ha már anyu képét is el kell vinni keretezni, ne kelljen kétszer menni. A hímzés helyett inkább átböngésztem a másik blogomat, mi mindenbe kaptam már bele. Kicsit elgondolkodtam a terveimen is, íme:

ELKEZDETTEK

1. Chorus Line - már csak 5 madárka kontúrja hiányzik


2. Lepkés párna - szintén csak kontúr hiányzik, talán Panni szobájába teszem majd


3. Karácsonyi terítő - ennél egy kicsit több van készen, karácsonyra jó lenne befejezni


4. Nyuszis takaró - már csak össze kéne varrni


5. Sütikiszúró-doboz tetejére hímzés - ebből is már több van meg, de még a fonalak sincsenek hozzá összekészítve, így nem igazán van kedvem nekiállni...


6. Virágos terítő - jó lenne eldönteni a sorsát... Még 8 virág? Vagy hardenger?


7. Lusta projekt - volt egyszer egy olyan tervem, hogy készítek egy patchwork ágytakarót, amin alvással kapcsolatos hímzések lesznek. Nem tudom, lesz-e belőle valami, mindenesetre pár hímzés már készen van. 

Ez így nem is olyan sok. Akkor most jöjjenek a terveim:

TERVEK

1. Mindenekelőtt ezt mind befejezni:)

2. Összepakolni a fonalas dobozomban - egy éve készen van, és csak belehánytam a fonalakat...

3. Házi áldás - egy barátnőmnek, egyelőre titkos.

4. Magnolia - három magnóliás képet terveztem hímezni, majd egyben bekeretezni, elválasztó paszpartukkal. Egy már készen van.



5. Flowers of Paris - imádom ezt a képet


6. Charming Waterway, Sorrento Hotel - hogy legyen hasonló kép a European Bistrohoz a nappaliban



7. Sheltered - Petinek, nagyon szép kép. Kéne hozzá világoskék Aidát venni.


8. Babaruha - Rézi babámnak. Egy szvettert már kötöttem, de kicsi lett, próbálkoznom kell, mire jó lesz a méret. Panninak jó kis öltöztethető baba lenne:)

És még annyi más... De ezek most a top-ok számomra. Azért így is boldogan megyek aludni, hogy mégsem hagytam ki a kreatív keddet:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon