Old World Holiday Ornament #1

Bár napközben még nem igazán akaródzott hímzésre gondolnom, estére azért erőt vettem magamon, és nekiálltam hímezni. És milyen jól tettem! Egészen élveztem, bár a haladás nem valami nagy, és talán az új titanicos sorozatot sem kellett volna közben néznem (kicsit depisen feküdtem le tőle aludni). A sütikiszúrós doboztető mellett döntöttem, bár múlt héten még nem gondoltam, hogy lehet belőle valami. Kb. fél centivel kisebb a keret, mint a doboztető, valamint túl apróak az x-ek is. Tegnap, míg Pannit altattam, jött az isteni szikra: max. csak 2 szállal fogok hímezni (egy színből van három szálas), és a kerethez meg hozzáhímzek még egy-két x-nyit. Így aztán már jobban ment a munka. Két levélkét sikerült elkészítenem:


Jövő héten (ill. valószínűleg most hétvégén) folyt.köv., ma sajnos egy nagy halom ruha vár vasalásra, és amúgy is Hetedik mennyországot nézünk.
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon