Selmeci hétvége

Petiéknél nagyon régi szokás, hogy évente egyszer, júliusban vagy augusztusban összejön a család egy hétvégére Selmecbányán. Az ezévi akció július 25-27-ére esett. Szerencsére nagyon jó időnk volt, nem volt nagy kánikula sem, de rövidnadrágban, ujjatlan pólóban nyomtuk a hétvégén. Peti egyik unokatestvére gitározik, esténként "nótázgatni" szoktunk, de vagy kevés dalszöveget tudtunk, vagy miután bejöttek az okostelefonok, a lassú interneten böngésztük az akkordos dalszövegeket. Már rég motoszkált a fejemben az ötlet, hogy össze kéne dobni egy kis füzetkét olyan dalokkal, amiket énekelni szoktunk. Ebben az évben aztán össze is raktam, és szerencsére nagy sikere lett (bár az első éjjel én nem énekelgettem, mert Panni nem akart elaludni, így már 11-kor befeküdtem mellé, másik éjjel meg valahogy csak pihengettünk). Igaz, kicsit leegyszerűsítettem a dolgot, mert találtam az interneten egy nagyon jó összeállítást, ráadásul úgy, hogy volt egy dalszöveges és egy akkordos is, így ebből válogattam ki a nekem tetsző dalokat. Persze a találkozó hetében raktam csak össze, és az indulás napján nyomtattuk, de kész lett, és jó lett:)



Később a buliról is rakok fel egy-két képet, de ma kreatív kedd van, úgyhogy zúzok hímezni:)


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon