Old World Holiday Ornament #4

Július végén hímeztem utoljára ezt a kis karácsonyi képet, akkor elfogyott egy fonal, így nem tudtam befejezni. Azóta általában szépen megtartom a kreatív keddeket, de semmivel nem haladtam látványosan, így nem is blogoltam róluk. Tegnap sikerült befejeznem a kontúrozást. Valószínűleg a piros sávból kifejtem a sárga kontúrt, nekem az nem igazán jön be. Még fel kell rá hímeznem pár gyöngyöt, valamint a sávot kipótítani körben egy-két szemmel, mert kicsi lett a doboz tetejéhez mérten, azután még az összeállítás. Na az lesz a nagy munka:) De már várom, hogy kész legyen. Na meg egy szép konyha kellene hozzá, hogy ne a szekrényben kelljen tartanom helyhiány miatt ezt a szépséget, de arra még várnom kell minimum 3 évet...


1 comments:

Hajnal povedal(a)...

Nagyon szép lett! De megértem, hogy a sárga kontúrt ki akarod fejteni :-)
Egyébként örülök, hogy vissza tértél ide, a régi blogra!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon