A row of love #2.2

Szeptember 17-e van, a 131. hónapfordulónkat ünnepeljük épp, kint 30 fok van, és a napfény szinte kiveri a biztosítékot... Én itthon ülök egymagamban, és rettentően hiányzik a törpe, de ki kell használnom az időt, mert ez volt talán egy ideig az utolsó ilyen külön töltött hét. Szekrényem rendbeszedve, alig maradt benne ruha, konyha majdnem kirittyentve. Azért van még mit csinálnom...

Azért hímeztem is jó sokat. A terveimhez képest nagyon jól haladok, kész lettem egy újabb macival. Na nem az egészet 3 nap alatt hímeztem, esténként szinte minden nap elővettem. Kicsit most meguntam a hímzést, úgyhogy pár napig inkább valami más elfoglaltságot találok magamnak. De azért örülök, hogy ilyen jól haladok, nagyon szeretném azt a komódot a kreatív cuccaimnak, amit a kép árából vennék...



2 comments:

Tüzes Beáta povedal(a)...

Tündériek ezek a macik! én is gondolkodom rajta...
A fejlécre kitett őszi képek már évek óta nem láthatóak és hiányzik: az ősz színei, a deres levelek. Ma szept. 17 van és 33 fok. Uuuuuutálom!

Kristína povedal(a)...

Én már másodszor hímzem őket, még mindig nagy szerelem, de időre és másnak csinálni azért más...
Ezért is szeretem az őszt, az ilyen színekért, hangulatokért. Sajnos egyelőre csak képeken nézegethetem:( nagyon várom már az esős, bekuckózós időszakot.

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon