Hétvége

Péntek délután végre - másfél hónap után - eljutottunk Lévára, a nagyszülőkhöz. Már délben indultunk, mert elég hosszú az út, és Panni vagy végigalussza, ami után este nem akar elaludni, vagy végigbőgi... Meglepetés volt, mert délelőtt még azt mondtam a nagyinak, hogy este normális időben leszünk ott. Délután még elmentünk Fanniért az oviba, majd náluk játszottunk egy kicsit.

Másnap ebéd után elindultunk Horšára, egy kis faluba Léva környékén. Itt egy jócskán lerobbant cserkésztábor található, valamint egy kutyakiképző vagy -futtató, bárminek is nevezik:) Jól feltaláltuk magunkat. Peti és Tamás íjjal lődöztek, mi pedig Pannit és Fannit lepkedtük. A két gyerek kipróbálta az összes kutyafuttató alkalmatosságot, átmásztak a hidakon, alagutakon. Később csatlakozott hozzánk Peti és Tamás is, és indult a móka. Fogócskáztunk, hintáztunk is (a hinta másik oldalán egyedül ültem, ez elég aggasztó, ezért nem is rakom fel azt a képet, amin én is rajta vagyok:), majd a nagy rohangálás után egy jót uzsonnáztunk. 



Miután hazajöttünk, még megköszöntöttek a szülinapomon, sok szépet kaptam, még torta is volt:) Panni is korán elaludt este, mivel egész három percet tudott aludni napközben, közelebb volt Horša Lévához, mint amennyire Panni számolta, és mindig akkor aludt el, amikor odaértünk:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon