Adventra készülődve...

Mindig is úgy terveztem, ha nekem egyszer lesznek gyerekeim, akkor csinos adventi naptárral fogjuk várni az év legszebb ünnepét. A pinterestet elárasztják a jobbnál jobb naptárak, választani is alig lehet. Erre az évre még jegelni akartam a témát, mert így a harmadik trimeszterben (plusz a macis képpel a nyakamon) nem igazán győztem volna elkészíteni decemberig, max. ha mindjárt karácsony után elkezdem:) Akkor jött szembe facebookon az egyik lány ajánlata (szlovák csajszi, nagyon jó dolgokat készít filcből), aki ezeket az anyagokat ajánlotta. Rögtön le is csaptam rá... 24 darab 18 cm-es csizmácska van az anyagon, amiket egyszerűen csak kivágunk, összevarrjuk egy másik anyaggal, teletömjük minden jóval, és már kész is:) Még az instrukciók is rajta vannak az anyagon. Én a nappali és előszoba közti ajtófélfára szeretném majd feltenni őket (ajtónk nincs). Terveim szerint kerül majd a csizmába minden napra egy karácsonyi vagy téli mese vagy vers (rajzzal persze), amit majd este az altatáskor elolvashatunk, valamint egy kreatív feladat is (Panni nagyon szereti a foglalkoztatókönyveket, bár egyelőre nem úgy végzi a feladatokat, ahogy kéne, de az is valami, ha a saját feje szerint megy, nemde?:)

Persze egyelőre csak egy anyagot rendeltem, a másik kettő Hajnié, hát mit mondjak, nem volt nehéz rászedni:) Miénk a szürke-piros csizma, Hajnié a másik kettő. Remélem, jövőre is lesznek még ilyen anyagok, Kispetinek zöldet szeretnék majd. Egyébként ebayen is meg lehet rendelni, talán Christmas panel címszó alatt találtam meg. 12 Eurót fizettem egy anyagért, ebayről sem sokkal olcsóbb...




 
christine blogja Blog Design by Ipietoon