A row of love #2.4

Magamhoz képest jóval idő előtt kész lettem az utolsó macival is. Tegnap már tapétázni is elkezdtem, és mivel sok a fél x, elég jól haladtam. Szeretném már a héten befejezni, jó lenne most már egy kicsit mással is foglalkozni. Eddig nem szerettem a Columbo sorozatot, de mostanában olyan jó hímzés közben hallgatni, főleg, hogy még idegeskedni sem kell, ki a gyilkos, mert mindjárt azzal kezdődik minden rész:) Még az időpont is tökéletes, 11-től éjjel egyig... Jó ideje úgysem tudok már korábban elaludni, Kispeti is éjjel egy és két óra között a legaktívabb, és az én agyam is akkor pörög a legjobban.



Valahogy úgy vagyok a megrendelésre készített képekkel, mint a vizsgaidőszakkal, alig várom, hogy már vége legyen, és mindenfélét betervezek, mit fogok csinálni, ha egyszer túl leszek rajta... Hímezni egy ideig nem fogok, úgy érzem:) Van pár "új" filmünk, amit szeretnék már végre megnézni, és a karácsonyozással is haladni kéne, két hete pedig nem is olvastam könyvet:( Azért az már nagyon hiányzik.
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon