NKK 2. hét

Hihetetlen, hogy már csütörtök van! Persze észben tartom, hogy már a második hete megy a karácsonyi készülődésnek, és csinálgatom is lassanként, de valahogy elfelejtettem írni róla.

Az első hét, khmmm, "szorgalmasan" telt el. Már ami a fejben ötletelést illeti:) Rengeteg ötlet kavarog a fejemben, csak sajnos nem írom le őket, és néha elvesznek az éterben... A tervezőm előlapját tegnap sikerült befejeznem. Majdnem ilyenre is terveztem:) A Lidlben összehörcsögölt kreatív papírokat és ragacsos betűket használtam fel hozzá. 



Egyelőre Panni adventi naptárához nyomtattam ki a tervezőlapot (mindjárt kétszer, mert ide a blogra is tervezek valamit). A fejlesztős játékokhoz már rengeteg mindent találtam pinteresten, jó lenne be is írkálni őket, nehogy elfelejtsek valamit. Megjött a naptárhoz a csizmás anyag is múlt héten, hamarosan az összevarrására is sort kerítek.

Szeretnék pár pici kreatív ajándékot is készíteni olyanoknak, akikkel egyébként nem ajándékozzuk egymást, de nagyon sok mindent köszönhetek nekik, plusz még a molykarácsonyos húzottamnak és az első igazi megrendelőmnek is (erről majd később). Már mindenkinek megvan, milyen ajándékot gondoltam, a héten még megnézem, mindenhez van-e alapanyag. Szerintem van:) 

Eszembe jutott még pár karácsonyi ajándék - szintén egyelőre a fejemben, felírni!!!

Ami a takarítást illeti... Csinálgattam én lassanként az előszobát... Elpakoltam a használaton kívüli kabátokat, cipőket, ki is mostam mindent. Lefényképeztem pár dolgot, amit fel szeretnék tenni bazárba, csak az előszobában foglalták a helyet. Bizony, egyelőre csak a fényképezésig jutottam, pedig lehet lenne belőlük pénz a karácsonyi ajándékokhoz:) Rendbe raktam az ajándéktáskákat és csomagolópapírokat, és rájöttem, hogy ebben az évben (és lehet még jövőre sem) kell ezeket vennem, mert jócskán el vagyunk belőlük látva. Aztán itt vége... Nem is a lelkesedés fogyott el, hanem a régi fittségemet és szorgalmamat várom vissza, amik soha sem voltak... Ok, végülis csak akkor tudok ezzel foglalkozni, amikor Panni már alszik este, de kinek van kedve egy hosszú nap után még takarítani, pakolgatni... meg ugye a macis kép is ott van még. A heti takarítanivalónak, a nappalinak még neki sem álltam, de van még hátra 8 hét, ugyebár:)

A heti feladatok a következőek:


  1. nappali rendberakása
  2. megtervezni az adventi naptárat, ajándékötleteket gyűjteni
  3. megtervezni a dekorációt, átnézni, mi van eltéve, mi ment tönkre 
  4. haladni a múlt heti feladatokkal:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon