Karácsonyi manó

Nem egész két hete megláttam ezt a kis karácsonyi manót a Pinteresten, és mindjárt elkezdtek zsibongani az ujjaim, hogy nekem ezt meg kell csinálnom. Akkor persze más volt a prioritás, csütörtöktől egészen hétfő délelőttig takarítottam, pakoltam (aminek meg is lett az eredménye, egyrészt azóta szép rendet tudunk tartani a lakásban, másrészt mindjárt az első vevő lefoglalta a lakást), de péntek este nekiláttam, és meg is horgoltam a manócska fejét és a sapkáját.

Persze a nagy munka a díszítés volt. Ez már nem ment olyan könnyen. Múlt héten nem igazán akaródzott kézimunkázni, de amikor eldöntöttem, hogy Peti barátja anyukájának adom, aki kölcsönadott pár szlovák mesekönyvet Panninak, akkor már gyorsan ment a munka. Felkerült a fodor a sapkára, a gyöngyök, a virágszárak hímzése, az arcot is pikk-pakk meghímeztem, valamint egy pici csöngettyű a sapkára, amit még a Lidl-ben sikerült vennem pár hete, mintha éreztem volna, hogy hamarosan feladatot is kap.

A fonal a szokásos Jeans, 2,5-es horgolótűvel, a gyöngyök egyszerű kásagyöngyök, csöngettyű Lidl-ből, arca pirosítóval készült, a fodrot pedig láthatatlan fonallal (monofil) varrtam a sapihoz. A minta itt található, spanyol, de könnyen értelmezhető, és még videó is van hozzá. 6 cm tenyérbemászó kis darab lett, karácsonyfadíszként is el tudom képzelni. Biztosan nem ez volt az utolsó darab, amit készítettem.



Itt kapott már egy kis arcpírt is

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon