Hummingbird Art (3)

A hétvégén megint "lazsáltunk". Szombaton ki akartuk próbálni az új téli felszerelésünket, nadrágot, kabátot, cipőt, hátha vissza kell vinni reklamálni:), de annyira esett az eső, hogy inkább nem mentünk sehova. Olvasgattam egy kicsit, jól haladok az Időutazó feleségével, bár valahogy még mindig sok van hátra... Csak este kezdtem el hímezni, éjjel fél 2-kor kezdődött a hoki, addig ki akartam bírni, bár aztán inkább feladtam, és úgy elaludtam, hogy a hokira sem keltem fel. Mikor Peti bejött aludni, éppen bogyókat kerestem a párnámon, mert azt álmodtam, hogy Tofu futkosott az ágyon és bogyózott:) A kolibrit végül csak tegnap este fejeztem be.
Tofu tegnap volt dokinéninél, oltást kapott, de nagyon jól viselkedett (bár én nem voltam ott:) Állítólag meg lett dicsérve, hogy milyen szép állatka. Szerintem is:) Mostani hendikepje a falrágás, de állítólag az nála normális. Mindig kell valamit rágnia. Tegnap kicsit bágyadt volt szegényke, de legalább egy csomó Jóbarátokat megnézhettünk mellette.

Most a héten egy új Somebunny-ba kezdek, lassan megszületik már a csöppség is, akinek készül...

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon