Karácsonyi képeslap és díszek

Történelmi pillanat ez kérem szépen, hiszen ma postára adom az első kis megrendelésemet. Elkészült ugyanis a karácsonyi képeslap, amit a Sashen rendeltek tőlem. Igaz, ültem rajta eleget, de csak azért, mert nem volt szivem egy halmozottan mozgássérült lánytól pénzt kérni, de végül sikerült megegyeznünk. A tiszta munka azért nem tartott olyan nagyon sokáig, sőt, azzal a kis csattal az elején többet szenvedtem, mint az egész képeslappal.

A lány minél egyszerűbb papírt szeretett volna, hogy jól mutasson a hímzés. Ez volt az első verzió:


Én ajánlottam, hogy tennék még rá farkasfogat, leegyeztük, a lány kért még egy kis masnit. Így a kész képeslap ilyen lett:


Peti ugyan állította, hogy úgysem sikerül szabályos kört ragasztanom farkasfogból, de szerencsére nem lett igaza. A belsejébe, hogy a hímzés hátulját eltakarjam, ragasztottam egy karácsonyi mintás papírt (egyébként ezeket a papírokat a Lidl-s kreatív csomagokból vettem, szerintem szerzek be ezekből máskor is, sok mindenre lehet őket használni). A széleit egy karácsonyi lyukasztóval lyukasztottam ki. Elsőre azért nem lett rossz, remélem akad majd még megrendelőm bármire. Bár most már azért pihennék egy kicsit:)


Készítettem még a múlt heti csajos napon két karácsonyfadíszt is, nem a megszokott piros-fehér fajtából, most inkább a színes felé húzott a szívem. Ez egy kis köszönöm-ajándék az első megrendelőmnek.


2 comments:

IsaBella povedal(a)...

Gyönyörű lett a képeslap! A hímzést hogy applikáltad fel?

Kristína povedal(a)...

Köszönöm! Barkácsragasztóval ragasztottam fel, igyekeztem jól kihúzni:) Aztán még átlátszó ragasztószalaggal is átragasztottam, úgyis lefedtem még azzal a díszpapírral, így nem látszik. Remélem, legalább karácsonyig kibírja:) De egész stabilnak tűnik. Jó az a német barkácsragasztó.

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon