Karácsonyi képeslap #1

Írtam már, hogy feltettem pár dolgot a Sashe-ra, ami nálunk Szlovákiában olyasmi, mint a Meska Magyarországon. Gondoltam, semmit nem veszíthetek, ha nem rendelnek, hát nem, ha igen, annak csak örülni fogok. Boldog is voltam, amikor befutott az első megrendelés úgy két hét múlva:) Persze csak egy kisebb dologra, azért hiába rak fel az ember áron alul nagy hímzett képeket, akkor is drágállják olyanok, akik nem tudják, mennyi munka van benne... Tavaly novemberben készítettem ezt a sütikiszúrós dobozt


A lány (nő? hölgy?) ezt a hímzést kérte, de képeslapnak. A feliratot - "HOPE" - ki kellett hagynom. Ahogy beszélgettünk, kiderült, hogy nekem kéne megcsinálnom a képeslapot is, mert ő halmozottan mozgássérült, de ezzel a képpel szeretne örömet szerezni magának karácsonyra. El is ment a kedvem a hímzéstől, mert azért így nem szeretnék pénzt kérni... De végül megírta, hogy a barátnőjének szeretné, így már azért okés a dolog:) 

Pár nap alatt el is készültem a hímzéssel, most már csak kontúrozni kell, és még egy-két gyöngyöt rávarrni. Úgy egyeztünk meg, hogy valami egyszínű karácsonyi papírt használok fel, hogy jobban ki tudjon tűnni a minta. Remélem a héten kész leszek a képeslappal is.


Hétvégén végre sikerült mindent felraknom bazárba, így a régi babakocsit is. Akkor jutott eszembe, hogy még nem is mutattam, milyen új verdát vettünk Kispetinek. Sötét krémszínű, vagy világos barna... Szuper kis kocsi, nagyon tetszik, hogy a sportkocsit át lehet állítani, hogy felém vagy a nagyvilág felé nézzen:) Bár azért nem lehet nagyon picire összerakni, jóval több helyet foglal el az autóban, mint gondoltam, szükség lesz a Peti fantasztikus pakolási tudományára:) Ma végre foglalkoztam egy kicsit Kispetivel is, kimostuk az első adag pici babaruhát... Mintha összementek volna, rettentő picik... De olyan aranyosak a szárítón:)




2 comments:

IsaBella povedal(a)...

Tényleg nagyon szuper az új babakocsi!
Képeslapokban és sk ajándékokban már én is gondolkodok. De egyelőre csak a listánál tartok, hogy kinek-mit kéne készíteni. :)

Kristína povedal(a)...

Nekem még csak fejben van meg a lista, kinek mit készítek... A lényeg, hogy már minden megvan hozzájuk, és jövő héten neki is állok, alig várom már:) Lesz egy-két új tanulnivaló megint, szeretek elbütykölni a dolgokkal:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon