NKK 3. hét

Kicsit nehezített volt a terep ezen a héten, mert Panni megbetegedett, eléggé fullad éjjel, úgyhogy szerintem eléggé kialvatlanok vagyunk mindhárman. Én sem voltam a toppon, de szerencsére végül nem náthásodtam be nagyon. Ezenkívül jött a szokásos "túlsokatvállaltammagamra" depim, nincs nagy kedvem hímezni sem, de azért csinálom... 

Kicsit olyan most nekem ez a készülődős dolog, hogy csak írom, hogy jövő évben meglegyen:) De azért ösztönöz is. A héten pl. megrendeltem az ebay-es ajándékokat, hogy időbe ideérkezzenek, és meg is vettem egy ajándékot. Nagyjából már mindenkinek megvan az ötlet, mit kap, a gyerekeken gondolkodom még, hogy azért ne vegyünk hülyeségeket... Megjött Panni szülinapi ajándéka is a héten. Vettünk egy Kindercsokis adventi naptárat, amit majd szépen szétosztok a csizmákban, így az édesség része már le van tudva. A takarítás részt szerintem későbbre hagyom. Ugyan a héten a hálószobában kellett rendet rakni és én ott is voltam, de annyi a babaruha, doboz és miegymás, hogy csak a szelektálásig jutottam. Összeraktam egy doboz nyári rucit Hajninak, és egy doboz fiús rucit is kiválogattam méret szerint, egyelőre csak az 56-62-eseket fogom kimosni és szekrénybe rakni.

Ezek voltak a heti feladatok:

  1. Rendrakás a hálószobában
  2. Eldönteni, milyen sorrendben készítjük el az SK ajándékokat és dekorációkat
  3. Elkezdeni vásárolni - adventi naptárba, egy-két ajándékot, valamit a sütéshez-főzéshez
  4. Elkezdeni egy SK ajándékot
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon