NKK 6. hét

Elérkeztünk a 6. héthez, a hét végén pedig már advent első vasárnapja, jövő héttől már az adventi naptárat is beüzemeljük:) Mivel már csak kb. egy-két órányi hímzés van hátra a macikból, remélem holnaptól nekiállhatok az igazi készülődésnek.

Múlt héten Panni a nagyszülőknél "nyaralt", így végre valamennyire sikerült behoznom magamat a takarításban. A rend egészen addig tartott, míg haza nem érkeztünk Léváról Pannival, 5 doboznyi és egy nagy táskányi rucival. És ez még csak a Panninak kölcsönadott ruhák:) Ezekből már kiválogattam azokat, amik épp aktuálisak, kimostam, már csak vasalni kellene, valamint kiválogatni a szekrényéből a kinőtt rucikat, hogy azokat hétvégén hazavigyük anyumhoz a padlásra.

Múlt héten Peti segített megmosni az összes ablakot, kimostuk a függönyöket is, már csak két sötétítőfüggönyt kell felraknunk, de a héten még szinte nem is voltunk délután itthon. A gyerekszobát komplett kitakarítottam (besegített az is, hogy Panni lehányta az ágyát, így szinte mindent ki kellett mosni, még a matracvédőt is). A játékait és a könyveit is kiszelektáltam, helyet csinálva a karácsonyi ajándékoknak:) Már csak a ruhák vannak hátra. Kivasaltam egy rakás pici ruhát, ágyneműt, bár a vasalnivaló-halom most 2x akkora, mint múlt héten volt... Mivel a mosógépünk majdnem megadta magát, Peti még csütörtökön késő este megtisztította a filtert, pénteken pedig ecetes vízzel azt is jól kisuvickoltam.

A heti feladatok pedig a következőek (és amiket még én szeretnék megcsinálni):

  • rendrakás a fürdőszobában - érdekes módon mindig ez az a helyiség, amivel a FlyLady keretén belül is elkészülök:) valahogy szeretek a fürdőszobában pakolni. Egyébként is minden héten kitakarítom a mosdót és a fürdőkádat, és nincs is nagyon használaton kívüli tisztálkodószerünk. Panni ma keresett valamit a kisszekrényben, így visszapakoláskor rendet is raktam. A mosógép kitakarítva, a szennyeskosár az életben nem lesz már üres... Leginkább azt az alkalmi rucit szeretném már kimosni a kosárból, amit két éve viseltem egy lagzin. Viszont azt kézzel kéne kicsavarni, és ahhoz már nincs kapacitásom. Lehet elviszem inkább a tisztitóba.
  • elkészíteni az adventi naptárat - ebben segítségemre lesz Peti, aki megígérte, hogy kiszabja a csizmákat. Hétvégén viszem a varrógépet az anyuhoz, és segít megvarrni őket (legalább megtanulom használni a gépet, itthon még félek elővenni). Ha lassú leszek, akkor varrhat ő is a sajátjával:) A belevalók már megvannak, még a kreatív részhez szeretnék keresni a neten valamit, vannak ötleteim, de még nem jutottam hozzá. Valószínűleg azokat csak később fogom pótolni.
  • pincéből felhozni a karácsonyi díszeket, adventi koszorút, ezeket rendberakni, kiválogatni
  • szombaton Győrben megvesszük a könyvajándékokat, és még a játéküzletekben szeretnék körülnézni, mert kiskonyhát szeretnénk venni Panninak
  • kiválogatni Panni kinőtt ruháit, bedobozolni
  • vasalni-vasalni-vasalni
  • én-percek - holnap fodrászhoz megyek, anyu pedig hétvégén befesti a hajamat.
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon