NKK 5. hét

Ezek szerint már csak egy hónap van karácsonyig. Hihetetlen, milyen gyorsan telik az idő... Múlt héten sajnos megint nem tudtam csinálni semmit, mivel Panni eléggé beteg volt, két este is hányott álmában, így egyrészt rákényszerített, hogy az összes ágyneműjét, takaróját, vánkosát, matracvédőjét kimossam, másrészt az egyik este már 9 körül befeküdtem hozzá, és inkább olvastam, mint alkottam volna. Nagyon jó könyvet találtam, Lisa Genovától a Megmaradt Alice-nek címűt. Egy újabb depressziós, betegségről szóló könyv ugyan, de úgy néz ki, mostanában ezek jönnek nekem be. Ha nekiállok olvasni, egyszerűen nem bírom abbahagyni... 

A gyerekszobának nekiálltunk ugyan, le is vettem a polcokról az összes könyvet, hogy majd kiválogatom őket életkor szerint - még mindig rengeteg leporellónk van elöl, esti meseként viszont mindig az Anna, Peti, Gergőt, nagy ritkán a Bogyó és Babócát nyúzzuk... Panni ezt inkább úgy értelmezte, hogy most akkor lehet jó nagy bordelt csinálni, és ez lett belőle:


A képen egyébként elrejtettünk egy gyereket is.

A nagyját Peti elpakolta az útból, de még így is jó kupac maradt a szőnyegen (amiből még szintén ki kell takarítani a hányást...), annak holnap megyek neki. Nem is voltunk a gyerekszobában, mert egész héten a nappali szőrös szőnyegén bolondoztunk és játszottunk. 

Megvettem még az adventi csizmák hátuljához az anyagot, egy-egy ajándékot és dolgot az adventi naptárba, valamint Hajnival is lebeszéltem Panni és Emma unokahúgom egyik ajándékát. Hajni csini sapkákat és körsálakat kezdett varrni, ajánlom őket! Hát ennyi volt a múlt hét:)


Jöjjenek az eheti feladatok. Most nyugodt szívvel írom őket, mert Panni a nagyszülőknél van, így a héten lesz időm valamennyire behozni magamat, de ez egy külön poszt lesz majd.

  1. Takarítás: konyha!!! - épp jókor, mert a konyhára azért idő kell majd, meg sok takarítószer... Direkt gyerekmentes hétre való.
  2. Készülődés - megint csak az ajándékok, adventi naptárbavalók, élelmiszerek vásárlása, sk ajándék elkészítése.
Nálam a fő feladat az lesz inkább, hogy behozzam magamat. Jó úton haladok, haladunk Petivel, remélem hétvégéig kitart a lelkesedésem.

Csináltunk egy pocakos képet is Pannival:)


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon