Karácsonyi képeslap #2

Tegnap este igyekeztem végre befejezni a képet, hiszen már csak kontúr volt hátra egy színnel, és a gyöngyök felvarrása. Továbbra sem szeretek láthatatlan fonallal hímezni... Ráadásul a gyöngyvarró tű sokkal-sokkal hegyesebb, mint a tompa hímzőtű, amit használok. Ki is lyuggattam az ujjaimat rendesen. De végre elkészültem. Már csak beszegem az anyagot és küldök papírmintát a lánynak, milyenre szeretné készíttetni. Mivel nem olyan sürgős, most egy-két napig pihenni fogok végre a kézimunkától, mert egy kicsit becsömörlöttem, úgy érzem. Meg amúgy is, muszáj kicsit körülnéznem a Pinteresten, már reggel rengeteg jó dolgot találtam. Ha nem alszok el nagyon altatás közben, akkor a netet fogom bújni este.

Nem éppen a legélesebb kép...


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon